מרפסת תלויה מברזל מחיר

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים מידע לגבי מרפסת תלויה מחיר בגוגל, מהר מאוד אפשר להיווכח כי מרפסות תלויות מחיר נע בד"כ בין כ-75,000 ₪ ל-100,000 ₪, אם כי תוספת בנייה זו כרוכה בכמה היבטים שונים המשפיעים על המחיר. מה חשוב לדעת על הוספת מרפסת תלויה מברזל מחיר? עד כמה מרפסת תלויה מפלדה תהיה עדיפה על פני בטון? – הנה המידע כאן.

לא פעם, נשאלת השאלה הבאה: האם מרפסות תלויות עדיפות, זולות ובטוחות יותר ממרפסות בטון? התשובה היא שזה משתנה בהתאם לגיל הבניין, המצב התחזוקתי שלו ובכפוף להיתרי בנייה שונים הניתנים מאת הוועדה לתכנון ובנייה. עם זאת, בחלק מהמקרים אין צורך לקבל היתרי בנייה עבור הוספת מרפסות, אלא רק לגייס 75% מכלל הדיירים לטובת הפרויקט. בתוך כך, מרפסת תלויה מחיר נקבע בהתאם לפקטורים הבאים:

  1. סוג המרפסת: בעוד שניתן לברר לגבי מרפסת תלויה מברזל מחיר, אפשר גם לבדוק את האופציה של הוספת מרפסות פלדת אל חלד. כמובן, סוג המרפסת ישליך על המחיר.
  2. גודל המרפסת: בעוד שניתן להוסיף מרפסות של 12 – 14 מ"ר, ניתן לבדוק גם אופציה של הוספת מרפסות קטנות וזולות יותר.
  3. סוגי החיזוקים: לא פעם, הוספת מרפסת תלויה כרוכה בחיזוקים מבניים שונים, כמו למשל עיבוי עמודי בטון וחיזוקם לטובת הוספת משקל על גבי המבנה. ככל שהבניין ישן יותר, כך לעיתים החיזוקים שיידרשו יצטרכו להיות יותר יקרים ומסיביים.
  4. רמת גימור: יש כאלו שאוהבים את רמת הגימור שלהם בשילוב עם חומרי גלם שונים, כאשר חומרים מסוימים יותר יקרים מאחרים. למשל, סוגי עצים אשר ניתן לשלב בעיצוב המרפסת, פרזולים מעוצבים, סוגי מתכות, זכוכית ועוד.
  5. מרפסות מוכנות מראש: בדרך כלל, מרפסות תלויות מגיעות מוכנות מראש מהמפעל. אם נדרשת התאמה אישית כלשהיא, המחירים יושפעו בהתאם.
  6. ניסיון הקבלן: ניסיון חברת הבנייה הוא פקטור הוא פקטור אשר משליך ישירות על מרפסות תלויות מחיר, כאשר חברות בנייה מנוסות אולי יקרות יותר לפעמים, אבל יש לכך הצדקה. שווה לפעמים לשלם קצת יותר, כי הדבר האחרון שאתם רוצים זה קבלן שפושט רגל תוך כדי העבודה.

מרפסת תלויה מברזל מחיר

מה עוד משליך על מרפסת תלויה מחיר?

בעוד כי מרפסת תלויה מחיר מושפע מאותם פרמטרים שציינו לעיל, ישנם גורמים נוספים אשר משפיעים על מחיר הוספת המרפסת. למשל, סוגי עבודות הבטון אשר נלוות להוספת המרפסת. אף מרפסת לא תהיה שלמה ללא פתח כניסה אליה, מה שלרוב יצריך עבודות בטון מסוגים שונים. בדרך כלל, מדובר על עבודות בטון מסוג שבירת קירות בטון כדי לייצר פתח למרפסת.

ברוב המקרים, טווחי המחירים של כ-75,000 ₪ – 100,000 ₪ יכלול בתוכו גם את יצירת פתח המרפסת, אם כי חלק מחברות הבנייה עשויות לתמחר עבודה זו בנפרד. מחיר עבודת הבטון נקבע על פי סוג המבנה והחוזק שלו, סוגי החיזוקים הנלווים לשבירת הקיר וכן גודל הפתח של המרפסת. לרוב, המחיר ייקבע לפי מטר מרובע.

מרפסות תלויות מחיר כולל אחריות 

באופן כללי, על כל עבודה קבלנית הצרכנים אמורים לקבל אסמכתא מסוימת אשר מעידה את תוקף האחריות על העבודה, התנאים והסעיפים השונים להפעלת האחריות. בתוך כך, כאשר מבררים לגבי בניית מרפסות תלויות מחיר חשוב לברר גם לגבי נושא האחריות על המרפסת.

בחלק גדול מהמקרים הקבלנים מספקים אחריות של כמה שנים, אם כי תוקף זה משתנה בין חברת בנייה אחת לאחרת. כמו כן, תנאי וסעיפי האחריות גם הם משתנים בין חברה אחת לשנייה, ככה שחשוב לבדוק זאת מראש טרם חתימה על חוזה עבודה והתקשרות.

מה צריך לדעת על מרפסת תלויה מברזל מחיר?

בכל הנוגע להוספת מרפסת תלויה מברזל מחיר נקבע על פי כמה פרמטרים. קודם כל, סוגי הברזלים וכן סוג הפלדה אשר נדרשים לבניית המרפסת. באופן כללי, מחיר ההוספה של מרפסת תלויה מברזל די זהה למחירים של הוספת מרפסות תלויות מפלדת אל חלד. המחירים יכולים לנוע בין כ-50,000 ₪ – 110,000 ₪ למרפסת.

יש לציין, ככל שיותר דיירים במבנה מתגייסים לטובת הפרויקט ומחליטים להתקין מרפסת, ככה המחיר פר מרפסת הופך אטרקטיבי יותר. רוב הקבלנים יוכלו לתת הטבות והנחות על הוספה של מרפסות רבות, כמו גם במקרים בהם הדיירים מחליטים לבצע עבודות נוספות במבנה. למשל, הוספת ממ"ד.

כיצד לבחור קבלן עבור הוספת מרפסות תלויות? 

רגע לפני שרצים לבחור קבלן להוספת מרפסות פלדה וברזל תלויות, חשוב להבין שלא כל קבלן מספק את אותם השירותים ובטח שלא באותן האיכויות. באופן כללי, אתם רוצים לקחת בחשבון את הרקורד של חברת הבנייה, מה שאומר שכדאי לסקור את הפרויקטים השונים בהם היא לקחה חלק והוציאה לפועל.

מעבר לבדיקת הרקורד והמוניטין של חברת הבנייה, ההמלצה הכי טובה היא לבדוק מקרוב את תיק העבודות שלה ולנסות לברר כמה פרויקטים החברה השלימה בתחום הזה של מרפסות תלויות מברזל ופלדה. בתוך כך, כדאי גם לברר אילו שירותים נוספים מספקת חברת הבנייה, שכן אלו יעידו על רמת המומחיות והמקצועיות שלה בענף.

למה לבחור בחברת יסודות 77 להוספת מרפסות?

על מנת להוסיף מרפסות בראש שקט ובידיעה שאתם מקבלים את המוצר המוגמר שאתם רוצים, חשוב לבחור בחברת בנייה אשר מגלמת בתהליך ההתקנה את כל ההיבטים הנדרשים, לרבות כל העבודות הנלוות לפרויקט.

חברת יסודות 77 מתמחה אמנם בהוספת מרפסות פלדה וברזל, אך צוות החברה יוכל לספק לכם מענה מקיף ומקצועי בכל הנוגע לעבודות הבטון הנדרשות להשלמת ההוספה של המרפסות. צריכים סיוע נוסף, או לשאול שאלות לגבי סוגיות בלתי פתורות?

צרו קשר כעת עם צוות יסודות 77 לקבלת מידע נוסף וייעוץ ללא התחייבות.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים:

צרו איתנו קשר:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!