חיפוי בניין מחיר

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, הבחירה בחיפוי בניינים במקום בצביעה הפכה לפופולרית במיוחד. רוב הבניינים החדשים כוללים חיפוי. על ידי חיפוי בניין ניתן להנות מאיטום טוב יותר, בידוד אקוסטי, בידוד תרמי והגנה על המבנה לשנים רבות. על החיפויים האפשריים השונים וכמה הם עולים נרחיב במאמר הבא. 

חיפוי בניין מחיר- איך זה עובד?

בשנים האחרונות, יותר ויותר בניינים נבנים עם חיפוי חיצוני. כדי לבצע חיפוי לבניין, יש להתאים את החיפוי למבנה עצמו. לאחר שבחרתם בחיפוי המתאים למבנה, עליכם לבחור באדם מקצועי המחזיק רישיון ומוסמך לבצע את העבודה. לפני ההתקנה של החיפוי על הקירות החיצוניים של הבניין, על הקבלן לבצע עבודת הכנה כגון ניקוי הקירות, הסרת שכבות קודמות ומסמרים, פירוק טיח מתפורר ותיקון נזקים. עד שתהיה לכם שכבה נקייה ויציבה, לא תוכלו להתקין את החיפוי. חשוב לזכור שתהליך החיפוי יתחיל מלמטה. קיימים סוגי חיפויים שונים ומגוונים שעשויים מחומרי גלם שונים, כל אחד עם יתרונות וחסרונות שונים.

חיפוי בניין מחיר

חיפוי בניין מחיר- חיפוי שיש

חיפוי שיש הוא צורת חיפוי שבה משתמשים באבן טבעית המכונה "שיש". בעיר ירושלים ובאזורה נעשה שימוש רב בחיפוי שיש מסוג אבן ירושלמית. מחירו של חיפוי שיש נמוך פחות מאשר בעבר, אך עדיין נחשב לחיפוי יקר יותר מאשר חיפויים אחרים. השיש הוא חומר גלם חזק ועמיד המתאים לשימוש במקומות שונים. הוא מגיע בעיצובים שונים וניתן למצוא אותו במטבחים, חדרי אמבטיה ובמקומות יוקרתיים אחרים. כמו כן, ניתן למצוא שימוש בחיפוי שיש במבנים ובמגוון פרויקטים אחרים. חיפוי שיש מתחיל מלמטה למעלה כאשר יש להקפיד שלא ייווצרו מרווחים בין אבן לאבן, כך שהקיר יהיה מרשים במיוחד. בנוסף חשוב להקפיד על מריחת הדבק באופן מסודר על גבי הקיר. חיפוי שיש יתבצע על ידי אבנים דקות יחסית בעובי של 1 ס"מ עד 1.5 ס"מ. השימוש בשיש ובאבנים טבעיות יוצר מראה ייחודי, בולט ומרשים. 

חיפוי בניין מחיר- חיפוי אלומיניום

האלומיניום הוא חומר גלם חזק ועמיד, המתאים לשימוש גם מול תנאי מזג אוויר קשים וקיצוניים ביותר מאחר שהוא לא מחליד ולא מתעקם. הוא נחשב לחומר גמיש וקל משקל, מה שמאפשר להתאים אותו למגוון רחב של צורות וצבעים. חיפוי אלומיניום גם מספק בידוד בזכות מוליכות תרמית גבוהה ולא נפגע מלחות לכן נחשב לחיפוי פופולרי באזורים בעלי לחות גבוהה, כמו לדוגמא סמוך לים. חיפוי אלומיניום נחשב לחיפוי נוח וקל להתקנה והסרה. בנוסף, הוא ידידותי לסביבה וניתן למחזר אותו ולהשתמש בו למטרות תעשייתיות שונות. לכן, הוא שימושי ביישומים שונים כמו חלונות, דלתות, חזיתות מסחריות ומבנים תעשייתיים. 

במידה שאתם מעוניינים בחיפוי אלומיניום תוכלו לבחור במגוון סוגים כמו אלומיניום נוצץ ומבריק במראה מטאלי או אלומיניום במראה וינטאג' כפרי ועוד. 

חיפוי בניין מחיר- חיפוי עץ

חיפוי עץ הוא פופולרי ביותר בבתים כפריים או בצימרים שנבנו באווירה כפרית וחמימה. למרות כך, עץ דורש תחזוקה שוטפת כדי לשמר את המראה האסתטי ולהתמודד עם הבלאי הטבעי של העץ במהלך הזמן. חיפוי עץ משמש למגוון רחב של מטרות פנימיות, כגון חדרי שינה, סלונים וחדרי אמבטיה. בדרך כלל ההמלצה תהיה להתרחק משימוש בחיפוי עץ לקירות חיצוניים מכיוון שהעץ אינו עמיד לתנאי מזג אוויר קיצוניים ולא יוכל להתמודד עם השינויים הטבעיים בצורה יעילה לאורך זמן. עם זאת, ישנם מקרים בהם נראה חיפוי עץ בקירות חיצוניים שמעניק מראה רענן ומיוחד. כיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית, חסרונות העץ נחסכים וניתן להנות מיותר יתרונות שלו. 

חיפוי בניין מחיר- חיפוי זכוכית

הזכוכית היא חומר גלם שנוח מאוד לתחזוקה ולניקיון. חיפוי זכוכית הוא אחד מהחיפויים היוקרתיים והמרשימים ביותר. השימוש בחיפוי זכוכית מוביל בעיקר בתוך הבית על קירות המטבח והאמבטיה. זה מאוד מתאים כיוון שהזכוכית היא עמידה ללכלוך ולכן לא משתנה במראה עקב רטיבות או עשן. חיפוי זכוכית זמין במגוון צורות וצבעים רבים וכמו כן ניתן להזמין חיפוי זכוכית בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. כאשר בוחרים בזכוכית כחיפוי חיצוני ניתן להנות מאלמנט דקורטיבי ומרשים במיוחד. חיפוי זכוכית מספק מראה מבוקש גם עבור מבנים פרטיים וגם עבור מבנים ציבוריים. מדובר בחיפוי דק, קל משקל שכולל חומרים כמו זכוכית ואקריליק. החיפוי יכול להיות שקוף או צבעוני, כאשר החיפוי הצבעוני המובהק ביותר הוא בכחול עמוק. החיפוי מעניק למבנה מראה ויזואלי, מודרני ומרשים, ומתאים להצללת חלונות ודלתות. בנוסף, החיפוי משתלב היטב בבנייה ומעניק מראה אסתטי.

כמה עולה חיפוי בניין?

כפי שהבנו עד עתה קיימים סוגי חיפויים שונים שניתן ליישם על בניינים. כל חיפוי כולל יתרונות שונים וחסרונות שונים ויתאים במקרים אחרים. לכן, חשוב לבחון את התכונות של כל חיפוי ושל חומר הגלם ממנו עשוי. מאחר הסוגי החיפויים שונים ומורכבים מחומרי גלם שונים, קשה לציין במדויק כמה עולה חיפוי בניין. המחיר יושפע מגורמים שונים כאשר המחיר הסופי יהיה תלוי בסוג החיפוי, בגודל המבנה ובסך העבודה הדרושה להכנת החיפוי. לדוגמה, מחיר חיפוי אלומיניום עשוי להתחיל ב-80 שקלים למ"ר ולהגיע עד ליותר מ-1,000 שקלים למ"ר. 

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים:

צרו איתנו קשר:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!