שיפוץ בית משותף – התחילו שיפוץ יסודי לבניין המגורים שלכם

תוכן עניינים

רוצים לשפץ בית משותף? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע החיוני שאתם חייבים להכיר אודות בליך השיפוץ. ראשית, חשוב לדעת כי בשנים האחרונות המדינה מקדמת לא מעט פרויקטים של התחדשות עירונית. הפרויקטים הללו כוללים שיפוץ בית משותף לכלל דיירי הבניין. שנית, ישנן לא מעט סיבות לשיפוץ כללי של בתים משותפים. בשורות הבאות נרחיב אודות הסיבות המרכזיות וכן אודות היתרונות הגדולים משינויי השיפוץ. שלישית, בשל הביקוש העולה, כיום יש מגוון רחב של אנשי מקצוע מיומנים העוסקים בתחום. בחירה נכונה של אנשי מקצוע מיומנים תבטיח לכם שיפוץ מקצועי ומדוייק בעוד שבחירה שרירותית עלולה לסכן אתכם בשיפוץ חובבני בלבד. אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע שיפוץ בית משותף, חשוב שתקראו את הפסקאות הבאות.

שיפוץ בית משותף

שיפוץ בניין מגורים – הכירו את האפשרויות הקיימות לרשותכם

כבר בפתיחת הדברים חשוב להבהיר כי שיפוץ בית משותף פירושו שיפוץ בניין מגורים הכולל מספר דירות. הליך זה אינו פשוט כמו שיפוץ בית פרטי וברוב המקרים הוא מחייב את אישורים של מרבית דיירי הבניין. שאר דיירי הבניין שלכם מעוניינים בהליך השיפוץ? אתם מוכנים להתחיל. כיום יש לא מעט אפשרויות של שיפוץ בית משותף. יש את האפשרות הממשלתית בעזרת הפרויקטים השונים להתחדשות עירונית, ויש את האפשרות הפרטית הכוללת מגוון רחב של שינויים אפשריים. בשורות הבאות נכיר את האפשרויות השונות העומדות לשירותכם כך שתדעו לבחור נכון את השיטה הטובה ביותר.

 

האפשרויות הממשלתיות – פרויקטים שונים להתחדשות עירונית

הליך שיפוץ בניינים משותפים שנעשה במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית כולל שיפוץ יסודי. המסלולים הגדולים ביותר במסגרת התוכנית הם פינוי בינוי ותמא 38. במסגרת תוכנית פינוי בינוי הורסים כליל מתחם בניינים ישן לטובת בנייה חדשה של מגדלי מגורים מפוארים. הליך זה אינו כולל שיפוץ הקיים אלה הריסה ובנייה מחדש. בניגוד למסלול זה, מסלול תמא 38 כולל חיזוק הקיים ושיפוץ כללי של הבניין המשותף. במסגרת פרויקט זה קבלן מקצועי מחזק את יסודות הבניין, מבטיח שהבניין יעמוד בתקן 413 כנגד רעידות אדמה, מוסיף חדרי ממד חדשים לכל דיירי הבניין, מוסיף מעלית שירות ומוסיף עוד כ 2.5 קומות על גג הבניין. נשמע לכם מעניין? חשוב לדעת כי הליך זה אינו פשוט כל כך. לא כל מבנה מיושן יכול לעבור פרויקט של תמא 38 או פרויקט של פינוי בינוי, קיימים לא מעט תנאי סף שיאפשרו היתכנות.

שיפוץ פרטי – הכירו את כל האפשרויות המבוקשות ביותר

לעומת זאת, הליך שיפוץ בית משותף באופן פרטי אינו מחייב תנאים רבים בכדי לצאת לפועל. בעזרת אישורם של כל דיירי הבניין ניתן להתחיל בשיפוץ כללי של חלקי הבניין השונים. מתגוררים בבניין מיושן? בשורות הבאות תכירו את השינויים השכיחים ביותר שאנשים רבים בוחרים לעשות בבניין המגורים שלהם.

השינויים השכיחים ביותר שרבים בוחרים לעשות במסגרת שיפוץ בית משותף:

  • שיפוץ חיצוני

אנשים רבים שבוחרים בהליך שיפוץ בית משותף בוחרים לשפץ את חלקו החיצוני במטרה להקנות לו מראה חדש ואסתטי. השיפוצים החיצוניים מחייבים את אנשי המקצוע שלכם להעניק שירותי שיפוץ בגובה בעזרת דרכים מקצועיות. שיפוץ בגובה בשיטה שאינה מקצועית תמנע מאנשי המקצוע את הנוחות הנדרשת לביצוע עבודה מדוייקת. מה כלול בשיפוץ חיצוני של בתים משותפים? ברוב המקרים השיפוץ החיצוני מסתכם בצביעה כללית של הקירות החיצוניים או בהדבקת אריחים חדשים על הקירות החיצוניים. כך או כך, השינויים הללו יעשו שינוי משמעותי וישנו את מראה הבניין כולו.

 

  • שיפוץ פנימי

שיפוץ נוסף שרבים בוחרים במסגרת הליך שיפוץ בית משותף הוא שיפוץ פנימי. השיפוץ הפנימי ברוב המקרים כולל צביעה של חדר המדרכות, הדבקת ריצוף חדש בחדר המדרגות ולעיתים גם הדבקת אריחים. השינויים הללו יבטיחו לכם חדר מדרגות משודרג ואסתטי במיוחד.

 

  • חיזוק יסודות

השיפוץ השלישי שמרבית הבוחרים בשיפוץ בית משותף משלבים בהליך עבודתם הוא שיפוץ וחיזוק יסודות הבניין. ברוב המקרים הבניינים הישנים שבנייתם הושלמה לפני כמה עשורים נדרשים גם לעבודות חיזוק יסודות. עבודות אלה אינן משפיעות על הפן האסתטי של הבניין אך מבטיחות שהבניין ישאר יציב לעוד שנים ארוכות. רוצים לבחור נכון את אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע כלל העבודות הללו? בשורות הבאות נכיר מספר דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון.

השוואה בין כמה אנשי מקצוע במטרה להבטיח בחירה נכונה בטוב ביותר

תחילה חשוב לערוך השוואה בין כמה שיותר אנשי מקצוע. בעזרת בדיקה מהירה ברשת תוכלו להגיע לכמות גדולה של אנשי מקצוע המציעים את שירותם בתחום. קראו כמה שיותר מידע אודות אנשי המקצוע השונים במטרה לאתר את המקצועיים והמנוסים ביותר. חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת מלקוחות עבר שבחרו באנשי המקצוע לביצוע שיפוץ בית משותף. כמו כן חשוב לוודא כי אנשי המקצוע מגיעים עם כל הציוד הנדרש להשלמת עבודות גובה. כפי שציינו מעלה, אנשי מקצוע שלא יודעים לבצע עבודות בכל גובה לא ידעו להעניק לכם שירות מדוייק ומקצועי. על כן קיימת חשובות רבה לוודא כי אנשי המקצוע שלכם מגיעים מצויידים לעבודה בגובה. כיום ישנן שלוש שיטות מרכזיות לעבודה מקצועית בכל גובה. השיטה הראשונה היא בעזרת פיגומים, השיטה השניה היא בעזרת מנופים והשיטה השלישית היא בעזרת חבלי סנפלינג.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים:

צרו איתנו קשר:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!