שיפוץ כניסה לבניין

תוכן עניינים

אחד הדברים המרכזיים שמשפיעים על הנראות של הבניין ועל התחושה כשנכנסים אליו הוא הכניסה שלו. במידה שאתם לא אוהבים להיכנס למבנה בו אתם גרים כדאי לכם לחשוב על שיפוץ כניסה לבניין. על התהליך ומה הוא כולל נרחיב במאמר הבא. 

 

מה כולל שיפוץ כניסה לבניין?

קודם כל, חשוב להבהיר כי כשמדברים על שיפוץ כניסה לבניין, ניתן לבצע מגוון רחב של שיפוצים וחידושים. לכן, לפני שאתם מחליטים מה אתם רוצים לעשות וכיצד אתם רוצים לשפץ חשוב שאנשי מקצוע יגיעו לבדוק את המקום ויהיו מוכנים להציע מגוון שיפוצים אפשריים.
במסגרת שיפוץ כניסה לבניין ניתן לכלול מגוון תיקונים כמו:

  • תיקוני נזילות
  • החלפת הריצוף
  • צביעת הקירות 
  • התקנת אריחים או חיפויים מיוחדים

ועוד. הכניסה לבניין משקפת את הבניין ואת האופי שלו לכן חשוב לשפץ אותה בשביל לתת תחושה נעימה לכל מי שנכנס לבניין. 

שיפוץ כניסה לבניין

החשיבות של שיפוץ כניסה לבניין

כדי לגרום למבנה שלכם להיראות מזמין ומטופח, חשוב לשקול שיפוץ לובי לבניין. למרות שתהליך השיפוץ יכול להיות מסורבל ויקר, הוא משתלם בעת הצורך. הכניסה לבניין היא המקום הראשון שכל אחד מהמבקרים שלנו מתקשר איתו כשהוא מגיע לבניין, ובכך הוא משמש כמבואה לחיי הבניין. מדובר בחלק מרכזי בנראות של המבנה ולכן יש לשמור על הכניסה לבניין נקיה, מטופחת ומעוצבת. לא רק שהכניסה משפיעה על הנראות של המבנה והתחושה הכללית שהוא מעביר, אלא שגם יש לו תפקיד חשוב במהלך המכירה או ההשכרה של הנכס.

כאשר הכניסה לבניין תהיה משופצת ומטופחת, זה יכול להשפיע באופן ישיר על ערך הנכס ועל ההחלטה אם לקנות או להשכיר דירה בבניין זה. למשל, במידה ואתם רוצים למכור את הדירה שלכם, כניסה מטופחת לבניין יכולה להוסיף ערך לנכס ולגרום לו להיות יותר מבוקש. 

העלאת ערך הדירות בבניין

אחד היתרונות המרכזיים בשיפוץ כניסה לבניין הוא האפשרות להעלות את ערך הדירות בבניין. אם בכוונתכם למכור את הדירה שלכם בקרוב או שאתם חושבים על זה, כדאי לזכור שכאשר משפצים את הכניסה לבניין אתם משפיעים על ערכן של כלל הדירות בבניין. אפילו אם ביצעתם שיפוץ בדירה עצמה, כאשר הכניסה לבניין נראית מיושנת ומוזנחת יתכן שזה ימנע מאנשים רבים לחשוב על רכישת הדירה מכם. לכן, כדאי להשקיע בשיפוץ כניסה לבניין אם יש בכך צורך, כדי להעלות את הערך של הדירות.

כל מי שרוצה למכור את דירתו בבניין המשותף, להשכיר משרד או להעלות את ערך הדירה שלו צריך לקחת בחשבון את החשיבות של השיפוץ. הכניסה לבניין היא חלק בלתי נפרד מהמחיר שמוצע על ידי מתווך הנדל"ן לכל מי שמעוניין לקנות דירה במבנה. בנוסף, הלובי הוא חלק מרכזי מהמראה של הבניין ולכן חשוב לשמור עליו במצב טוב כדי להעלות את ערך הנכס. לובי נקי, משופץ, מעוצב ובטוח יגרום לכל דייר להרגיש בביתו וישפיע על הקבלת החלטות לרכוש או לשכור במבנה.

קראו עוד: חידוש לובי בניין

העלאת איכות החיים בבניין

שיפוץ כניסה לבניין מאפשר להעלות את איכות החיים בבניין. לכניסה לבניין יש תפקיד מרכזי ביצירת רושם ראשוני על המקום. כאשר הכניסה לבניין משופצת ומטופחת היא משפיעה על האפקט הכללי של הבניין, וכך גם על המשתמשים שלו. כמו כן, כניסה משופצת יכולה להפוך למרכז חברתי של הבניין, כאשר מתקיימים בו אירועים חברתיים ומפגשים בין הדיירים. כאשר הדיירים נכנסים לבניין והריצוף נקי, הקירות צבועים, המעקות חדשים והכל נקי ונראה טוב כך גם איכות החיים עולה והתחושה ביציאה ובכניסה לבניין הופכת לטובה יותר. 

 

איך להתחיל?

על מנת להתחיל בשיפוץ כניסה לבניין עליכם קודם כל לקבל את הסכמתם של השכנים. פעמים רבות זה לא פשוט להגיע להסכמה בין השכנים. לא פעם ולא פעמיים, פרויקטים כאלה יכולים להיות מסובכים והשכנים יתקשו להגיע לפתרון. על מנת לקבל את הסכמתם של דיירי הבניין ההמלצה שלנו היא לכנס ישיבת דיירים. לישיבה חשוב שתגיעו מוכנים עם כל הפרטים החשובים בנוגע לשיפוץ- כמה הוא צפוי לעלות, כמה זמן הוא צפוי להימשך, מי הקבלן שינהל אותו ועוד. בשביל להקטין את החששות של השכנים מומלץ להביא קבלן לאחת הישיבות המקדימות ולבקש ממנו להסביר על התהליך, מה הוא כולל, כמה זמן יימשך וכך להפחית את ההתנגדות והחששות של הדיירים השונים. פרויקט שיפוץ כניסה לבניין הוא השקעה חכמה שתוכיח עצמה ככדאית בהמשך הדרך. תיבות דואר לא תקינות, כתמים שחורים על הקירות, מעקות דביקים ורצפות דהויות הם פגמים חמורים שעלולים לפגוע בלובי ובחדרי המדרגות. לכן על מנת לתקן אותם, יש לשפץ את הכניסה לבניין.

 

בחרו קבלן שיפוץ מתאים

על מנת להתחיל בתהליך שיפוץ כניסה לבניין חשוב לבחור קבלן שיפוצים מתאים. על מנת לבחור קבלן שיפוצים מקצועי, מנוסה ומיומן יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים-

  • הניסיון של הקבלן
  • בעלי המקצוע שהוא מעסיק לביצוע העבודות השונות
  • תחום ההתמחות של הקבלן
  • האם מדובר בקבלן שרשום בפנקס הקבלנים
  • המלצות על הקבלן
  • המחיר שהקבלן גובה בתמורה למה שמציע

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים:

צרו איתנו קשר:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!