שיפוץ חזית בית פרטי: כל הפרטים שאתם צריכים לדעת לפני

תוכן עניינים

שיפוץ חזית של בית פרטי הוא פרויקט גדול מאוד, אך התוצאות שלו שוות את זה ובגדול. אם גם אתם מתכוונים לשפץ את החזית של הבית, המאמר הזה מיועד עבורכם. למה כדאי לשפץ את החזית של הבית הפרטי, איך משפצים חזית של בית פרטי וכמה זה עולה? כל התשובות לפניכם.

למה כדאי לשפץ את החזית של הבית הפרטי?

אם אתם גרים בבית פרטי ואתם לא רואים את עצמכם עוברים בעתיד הקרוב דירה, אולי שווה לכם לשקול שיפוץ של חזית הבית. הבית שלכם יכול להיראות מעולה מבפנים, אך כמובן שאם החזית שלו לא נראית טוב אז לא עשינו בזה כלום. אז למה כדאי לשפץ את החזית של הבית החיצוני?

  • תחושה אישית שלכם – בסופו של דבר אתם רוצים לגור בבית שנראה טוב גם מבפנים וגם מבחוץ. החזית של הבית היא הפנים שלו ואם תשפצו ותחדשו אותה זה יקנה לבית שלכם מראה סופר יוקרתי וחדיש, כאילו נכנסת היום לבית חדש.
  • תשואה – כשאתם משפצים את הבית אתם משביחים את הנכס ומעלים למעשה את הערך שלו. אם ביום מין הימים כן תחליטו למכור אותו ולעבור דירה אתם יכולים להיות בטוחים שתרוויחו לא מעט כסף על שיפוץ החזית שלכם ולא חפות חשוב מזה, יהיה לכם גם הרבה יותר קל למכור אותו.

שיפוץ חזית בית פרטי

איך משפצים חזית של בית פרטי?

  • קילוף השכבה החיצונית – השלב הראשון בשיפוץ חזית בית פרטי היא קילוף של הציפוי החיצוני של כל המעטפת החיצונית. לאחר מכן בעל המקצוע יבצע תיקונים בקירות ויישם חומרים ייעודיים נגד סדיקה בבטון.
  • יישום שכבת הגנה – לאחר מכן בעל המקצוע יישם שכבת הגנה מפני חדירת מים וכזו שמחזקת את הקירות, על מנת שבחורף מי הגשמים לא יחדרו פנימה וגם לא יזיקו לשכבה החיצונית של המעטפת.
  • טיח – לאחר מכן בעל המקצוע יישם את הטיח החיצוני, טיח בעל תרכובת מיוחדת שעמידה במיוחד כלפי מים ובעלת אלסטיות וכושר היצמדות לקיר.
  • צביעה – כעת הגיעה שלב הצביעה, בשלב הזה בעל המקצוע יישם את הצבע על פי השיטה שאתם תבחרו. אתם יכולים לבחור בשליכט אקרילי או צבע רגיל שיש לו הגנה מפני רטיבות וכמובן עמיד בכל פגעי מזג האוויר.

את הצביעה בעל המקצוע יישם בשתי שכבות על מנת להבטיח את כושר האחיזה של הצבע לקירות החיצוניים. כך אתם תקבלו שקט לאורך שנים והצבע יישמר בדיוק כמו שאתם רוצים.

כמה עולה לשפץ חזית של בית פרטי?

זה מאוד קשה לתמחר עבודת שיפוץ כזו מורכבת וגדולה, אך נוכל לומר שככל שהעבודה תהיה גדולה יותר ומורכבת יותר, כך היא תעלה כמובן יותר כסף. לדוגמא, אם בעל המקצוע יצטרך לבצע תיקונים רבים בקירות של הבית טרם עבודת השיפוץ, אתם כמובן תצטרכו לשלם על העבודה הזו יותר.

זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו מסבירים ללקוחות שלנו שצריך לפנות לכמה בעלי מקצוע על מנת לקחת הצעות מחיר ולהשוות בניהן. כך תוכלו כמובן להשיג את המחיר הכי זו ולא פחות חשוב מזה, תוכלו לסגור עם בעל מקצוע שאתם סומכים עליו, נדבר על כך בהמשך.

שורה תחתונה – עלות שיפוץ חזית של בית פרטי סטנדרטי עשויה לעלות לכם כ- 140 אלף ₪ בעבור כל העבודה, כפי שאתם שמים לב מדובר בפרויקט לא זול בכלל.

תהליך שיקום ברזלי זיון

המעטפת החיצונית של הבית נתמכת באמצעות ברזלים חזקים שמחזיקים אותה, הם נקראים ברזלי הזיון. כשבע מקצוע מגיע אליכם לשיפוץ חזית של הבית הוא חייב, כחלק מהעבודה כמובן, לחזק את ברזלי הזיון ולבחון את מצב המוטות הללו. אם יש כשל באחד מהמוטות זה בדיוק הזמן לבצע את התיקונים הנדרשים, אחרת יהיה מאוחר מידי. כמובן שאם הברזלים הללו לא מזפקים הגנה מלאה יש להוסיף ברזלי זיון על פי הצורך.

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים עם שיפוצניק?

שיפוץ חזית של בית פרטי היא עבודה מורכת שלא כל שיפוצניק יכול לבצע על הצד הטוב ביותר. לכן, בחרו שיפוצניק מקצועי שכבר יש לו ניסיון בתחום ושכבר ביצע פרויקטים דומים בעבר. המלצה שלנו, צרו קשר עם לקוחות קודמים של בעל המקצוע ובררו איתם האם הם היו מרוצים מההתנהלות שלו.

במידה ועולה בלבכם צל של ספק לגבי המקצועיות או ההתנהלות של בעל המקצוע, פשוט אל תסגרו איתו את העבודה והמשיכו בחיפושים.

בנוסף, חשוב לציין שברוב המקרים שיפוץ חזית של בית פרטי היא עבודה שמתבצעת בגובה על פיגומים. לכם אתם צריכים לוודא שלבעל המקצוע שלכם יש אישור עבודה בגובה וכמובן גם את כל הביטוחים שצריך על מנת לבצע את העבודה.

בכל מצב אחר אתם חשופים לטביעות במקרה שבעל המקצוע ייפול במהלך העבודה וחלילה ייפגע, קחו את זה בחשבון.

עוד שלב חשוב מאוד הוא קבלת הצעת מחיר בשטח בלבד. אל תסתמכו על הצעות מחיר טלפוניות והתעקשו על ביקור מקדים לצורך מתן הצעת מחיר. כך בעל המקצוע יוכל לתת לכם הצעת מחיר שבאמת משקפץ את העלות האמיתית שלא תשתנה בשטח.

חתמתם על הצעת המחיר? סגרו חוזה עבודה. בחוזה העבודה הזו בעל המקצוע חייב לפרט את השלבים השונים של העבודה, את לוחות הזמנים, את החומרים שבהם הוא משתמש וכמובן את האחריות על העבודה. כבר שמענו על מקרים שבהם בעל המקצוע נטש באמצע הפרויקט והלקוח נשאר קירח מכל הצדדים.

לסיכום, אין ספק ששיפוץ חזית של בית פרטי הוא פרויקט מורכב שלא כל בעל מקצוע יכול לצלוח בשלום. מה שכן, אם תיישמו את הטיפים שהצגנו במאמר זה אנחנו בטוחים שתצלחו את הפרויקט הזה בשלום.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים:

צרו איתנו קשר:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!