חיזוק אריחים בבניין

תוכן עניינים

בניינים רבים בשנים האחרונות סובלים מתופעה מסוכנת במיוחד הנקראת נשירת אריחים. בניינים רבים הכוללים חיפוי חיצוני של אריחים סובלים ממצב בו האריחים פשוט מתחילים לנשור אז אתם צריכים לבצע חיזוק מבנים. תופעה זו מסכנת את כלל הסובבים לבניין ולכן חשוב לטפל בה במהירות מירבית. אם גם הבניין שלכם כולל אריחים על הקירות החיצוניים ואתם סובלים מהתופעה או רוצים להקדים תרופה למכה ולחזק את האריחים, השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. כיום ישנה שיטה ייעודית להתמודדות מיטבית עם הבעיה. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הסיבות השכיחות ביותר לתופעת נשירת האריחים וכן נכיר את הדרך הטובה ביותר להתמודדות מיטבית עם הבעיה.

חיזוק אריחים בבניין

בניינים רבים כיום מצופים באריחים – הכירו את הסכנות שבדבר

תחילה חשוב לדעת כי בשנים האחרונות בניינים רבים נבנים מצופים בלא מעט אריחים כבדים. האריחים הללו מודבקים על ידי חומרים איכותיים לקירות הבניין, מה שאמור להספיק. אך במרוצת השנים עלולים להתרחש שינויים רבים. השינויים הללו יכולים לזעזע את יציבות האריחים ולגרום לנפילתם. תופעה זו נחשבת לתופעה שכיחה ומסוכנת במיוחד. אריחים כבדים מגובה שנושרים בעוצמה עלולים לייצר נזק רב. במקרה הטובה האריחים יפלו לשטחים פתוחים אך במקרה הפחות טוב הם עלולים לפול על רכוש או אף על פני אדם ולסכן חיים. אז אם גם אתם מתמודדים עם תופעה של נשירת אריחים, קיימת חשיבות רבה לטפל בבעיה מהר ככל הניתן. רגע לפני שנכיר את השיטה הטובה ביותר להתמודדות עם חיזוק אריחים בבניין, חשוב שתכירו את כל הסיבות השכיחות ביותר לנשירתם של האריחים.

 

הסיבות השכיחות ביותר לתופעת נשירת האריחים:

  • נזקי מזג האוויר

אחד הגורמים השכיחים ביותר לתופעת נשירת האריחים הוא נזקי מזג האוויר. השמש הקופחת במדינת ישראל החמה פוגעת באיכות הדבק של האריחים ועלולה ליצור תופעה של נשירה. כמו כן חשוב לדעת כי גם מי הגשמים משפיעים רבות על עמידותם של האריחים. אנשים רבים לא מקפידים לערוך עבודות איטום קירות חיצוניים לבניין מידי כמה שנים, מה שמסכן את יציבות האריחים. מי הגשמים מצליחים לחלחל אל פנים הקירות החיצוניים ופוגעים באופן ניכר באיכות הדבק. רוצים לשמור על יציבות האריחים שלכם? חשוב מאוד להקפיד על עבודות איטום קירות חיצוניים.

 

  • עבודות שיפוץ

מבנה המגורים שלכם עבר עבודות שיפוץ משמעותיות בשנים האחרונות? הדבר עלול להשפיע רבות על יציבות האריחים. עבודות שיפוץ משמעותיות יכולות לגרום לזעזוע של הקירות החיצוניים, מה שכמובן משפיע על יציבותם של האריחים. חשוב להגיש ולומר כי במידה וביצעתם עבודות שיפוץ קרובות לקירות החיצוניים של הבניין, מומלץ בחום לבחור נכון בחיזוק אריחים בבניין במטרה למנוע את נשירתם.

 

  • מרוצת השנים

בניין המגורים שלכם נבנה לפני שנים ארוכות? במרוצת השנים קיים בלאי טבעי לכל חומרי הבנייה, וגן לדבק המדביק את האריחים. לכן, במידה והבניין שלכם עומד על תילו במשך שנים ארוכות עם אריחים שהודבקו לפני שנים, כדאי להקדים תרופה למכה ולבחור בחיזוק אריחים בבניין.

השיטה הטובה ביותר לחיזוק אריחים נושרים

כעת, חשוב שתכירו את השיטה הטובה ביותר כיום לחיזוק אריחים בבניין. החלטתם שאתם רוצים לחזק את האריחים בבניין שלכם? השיטה הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי הוספה של בורג לכל אריח. כיום ישנם ברגים גדולים במיוחד שיוכלו להתאים לכל סוגי האריחים. בעזרת קידוח של בורג במרכזו של כל אריח ניתן להשלים את העבודה בצורה מיטבית על הצד הטוב ביותר. חשוב להדגיש כי העבודה עצמה גוררת זעזוע באריחים ולכן חשוב להשלים אותה מהר ככל הניתן ולא לערוך הפסקות ארוכות בין תחילת העבודה לבין סיומה. עוד חשוב להדגיש כי ניתן להשלים צבע ייעודי על הבורג בצבע האריח כך שהברגים לא יראו כלל. אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים מגיעים מצויידים עם צבע ייעודי לצביעת הברגים.

עבודה בגובה – הכירו את השיטה הטובה ביותר להשלמת שלל עבודות גובה

לסיום, חשוב להדגיש כי עבודת חיזוק אריחים בבניין חייבת לכלול עבודה בגובה. אנשי מקצוע שלא יודעים להעניק עבודה בגובה לא ידעו להעניק לכם עבודה מיטבית ומדוייקת. לכן חשוב לבחור נכון אך ורק אנשי מקצוע שיודעים להשלים עבודות בכל גובה. כיום יש לא מעט שיטות עבודה בגובה, בשורות הבאות נכיר את השכיחות ביותר. האפשרות הראשונה של עבודה בגובה היא עבודה על פיגומים. שיטה זו טובה ומבטיחה לאנשי המקצוע נוחות מירבית, אך לוקח לא מעט זמן לבנות את הפיגומים ולפרק אותם לאחר תום העבודה. כמו כן ישנה שיטה נוספת של עבודה בגובה על מנופים. החיסרון של שיטה זו הוא העובדה שלא ניתן להגיע לכל מקום בעזרת מנוף. ישנם מקומות אליהם לא ניתן להגיע בסיוע מנוף. האפשרות השלישית היא עבודה בגובה בעזרת סנפלינג. בעזרת סנפלינג ניתן להשלים עבודות גובה רבות בקלות, במהירות וביעילות.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים:

צרו איתנו קשר:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!